Kurs je namenjen zaposlenima u turističkim organizacijama, klasterima, upravljačima zaštićenih dobara, članovima lokalnih udruženja građana koja se bave problematikom turizma i drugih udruženja, preduzetnicima iz oblasti turizma, ali i subjektima iz komplementarnih sektora, koji žele da unaprede svoje poslovanje.
[tabs tab1=”Tematske celine” tab2=”Način rada” tab3=”Ishod” tab4=”Prijava”]
[tab]
- Pojam i principi partnerstva
- Integralni turistički proizvod, njegovo formiranje, promocija i komercijalizacija
- Osnovne delatnosti i komplementarni sektori u turizmu
- Preduzetništvo u turizmu i lanac vrednosti
- Upravljanje interesnim grupama (stejkholderi) u turizmu; Tehnike uključivanja javnosti
- Upravljanje turističkim destinacijama
- Upravljanje kvalitetom u turizmu
- Koncept klastera, formiranje, ciljevi, strategija
- Upravljanje interesnim grupama na turističkoj destinaciji
[/tab]
[tab]
Interaktivna nastava, prezentovanje najnovijih teorijskih i praktičnih znanja, analiza studija slučaja, izrada sopstvenih rešenja od strane učesnika.
[/tab]
[tab]Učesnici će biti osposobljeni za prepoznavanje značaja i sprovođenje praktičnih aktivnosti na uspostavljanju efikasne saradnje i partnerstava u domenu sopstvenog i ukupnog poslovanja u turizmu, kao i razvoju preduzetničkih ideja i poduhvata.[/tab]
[tab]
[/tab]
[/tabs]